Direktlänk till inlägg 19 oktober 2016

Läkarbesöket

Av Lindberg - 19 oktober 2016 18:13

I måndags var jag till läkaren. Första gången till honom och den hälsocentralen. Några minuter sen men inget att bli arg över men när jag gick mot hans rum så såg jag att de innan mig inte hunnit ut från rummet då kände jag att det var så opersonligt. Aja iaf så fick jag senast komma in och jag drogupp mina problem då han frågade om mina händer vilketvaren orsak till att jag gick dit. Visade honom min lista påi symptom medan han "bockade av" mot listan från 1177.se vilketjagbara fick 5 poäng eller vad jag skall säga. Men går !an in på en specialsajt om fibromyalgi och ME så har jag flera poäng. Läkaren tyckte att fibro och me liknar varandra så mycket så det kunde lika gärna fibro jag har. Han tyckte även att jagskulle prata med någon annan och gav mig en lapp till öppettider till fysioterapin. Hörde inte riktigt vem jag skulle prata med.

Nu harjagfått rätsida med mina mediciner? Har 2 propavan till natten, dessutom har jag missat att förnya en medicin, ett antidepressivt medel. Jag tyckte nog att jag fick för många tabletter när jag låg inne. Dessutom skall jag ta 1 melatonin på kvällen vilket jag också har missat. Så till nästa vecka är jag på banan igen, i medicinväg alltså.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindberg - 10 december 2016 17:47

Enda sen i måndags har mitt humör svängt från hypoman till depression. Pratade med en läkare igår och jan tyckte att jag borde läggas in. Iaf åka och pratabmed psykakuten. Messade min bror för att berätta vad som var på gång. Han kom och hämtade mig ...

Av Lindberg - 6 december 2016 13:58

Bara några dar efter att jag firat mitt första år som skadefri sattes jag på prov för en kille som jag dejtade med i förra veckan helt plötsligt kom och plingade på dörren kl 22 igår kväll. Han plingade och knackade i en halvtimme innan jag i smyg ri...

Av Lindberg - 4 december 2016 21:29

Igår den tredje december var det min 1-års dag som skadefri. Ja jag kan säga att jag är skadefri nu. Det har gått ett år och trots några motgångar och dippar har jag stått emot att skada mig trots att det varit nära några gångar. Jag har stärkts av d...

Av Lindberg - 4 december 2016 09:00

Igår hade en karl över till mig för lite kravlöst sex. Första gången för mig. Skitnervös och ändå pirrig i magen. Det är ju läskigt att bjuda hem någon utan att egentligen känna personen, men vi har chattat ett tag men det kan ju dölja sig precis vem...

Av Lindberg - 3 december 2016 12:14

För andra gången denna vecka har jag en hemskt huvudvärk. Det trycker i pannan och sen bakåt till mitten av huvudet. Till fontanelen som man har när man är bebis. Så långt bak samt nacken. Äter medicin men inte för ofta men det släpper inte. Undrar o...

Presentation

Hej. Välkommen till min blogg. Skriver om min liv som bipolär, Asperger och ME.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards