Direktlänk till inlägg 19 november 2016

Nytt "beroende"

Av Lindberg - 19 november 2016 13:22

För inte så längesen köpte jag mig en Nintendo 3DS XL och ett spel. Jag har gått över från skjutaspel och hack 'n' slash-spel till rollspel. Allra helst japanskt rollspel. Spelet jag köpte var Fire Emblem Fates: birthright. I början var jag lite sådär till spelet men ju mer jag spelar dessto mer lär jag mig. Alltid någon ny grej som jag upptäcker.

Har kommit 10 kapitel in och det har tagit mig ca 8.5 timme. Det är inte spel rakt på utan det är lite sidospår också och sen måste man uppgradera sin gubbe och de andra. Så det tar sin lilla tid. Nu är DSn på laddning. Väntar tills jag får spela nästa gång. Har avverkar 2 timmar bara idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindberg - 10 december 2016 17:47

Enda sen i måndags har mitt humör svängt från hypoman till depression. Pratade med en läkare igår och jan tyckte att jag borde läggas in. Iaf åka och pratabmed psykakuten. Messade min bror för att berätta vad som var på gång. Han kom och hämtade mig ...

Av Lindberg - 6 december 2016 13:58

Bara några dar efter att jag firat mitt första år som skadefri sattes jag på prov för en kille som jag dejtade med i förra veckan helt plötsligt kom och plingade på dörren kl 22 igår kväll. Han plingade och knackade i en halvtimme innan jag i smyg ri...

Av Lindberg - 4 december 2016 21:29

Igår den tredje december var det min 1-års dag som skadefri. Ja jag kan säga att jag är skadefri nu. Det har gått ett år och trots några motgångar och dippar har jag stått emot att skada mig trots att det varit nära några gångar. Jag har stärkts av d...

Av Lindberg - 4 december 2016 09:00

Igår hade en karl över till mig för lite kravlöst sex. Första gången för mig. Skitnervös och ändå pirrig i magen. Det är ju läskigt att bjuda hem någon utan att egentligen känna personen, men vi har chattat ett tag men det kan ju dölja sig precis vem...

Av Lindberg - 3 december 2016 12:14

För andra gången denna vecka har jag en hemskt huvudvärk. Det trycker i pannan och sen bakåt till mitten av huvudet. Till fontanelen som man har när man är bebis. Så långt bak samt nacken. Äter medicin men inte för ofta men det släpper inte. Undrar o...

Presentation

Hej. Välkommen till min blogg. Skriver om min liv som bipolär, Asperger och ME.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards