Alla inlägg den 27 november 2016

Av Lindberg - 27 november 2016 13:29

I och med att jag tog värkmedicin redan när jag gick och ka mig så hade jag inte lika ont i benen som förra natten. Det är väldigt skönt tycker jag. Brukar normalt inte äta så mycket värkmedicin eftersom jag har lite problem med levern (nej jag dricker inte men jag har tagit väldans massa alvedon vid några tillfällen) samt att vanlig alvedon inte riktigt hjälper heller. Men ibaland så måsteäven jag ta.

Natten gick som sagt bra och det verkar det göra nu under dagen också. Gick inte lika mycket som i fredags så det kan vara en av orsakerna också. Nu är det nacke och axlar som gör ont. Sitter och stickar och jag sitter som en krok men jag försöker att räta upp mig då och då när jag kommer på det. En annan sak som kan påverka mina ben är att jag alltid måste sitta som en skräddare. Jag bara måste.

Presentation

Hej. Välkommen till min blogg. Skriver om min liv som bipolär, Asperger och ME.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards