Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Lindberg - 12 oktober 2016 14:50

Många runt mig tyckte att det var dags att jag skrev in mig på psykiatrisk avdelning så nu befinner jag mig på en sån. Väntar på en sängplats. Hoppas jag får ligga själv för jag snarkar hemskt mycket. Vet sen tidigare att folk bytt rum efter bara en natt just pga att jag snarkar.

Att folk tycker att jag skall in är ju bra men nu tänker ni nog att vad vill jag? Jo innerst inne vet jag att det är det jag vill. Vet också att några dagar här skjutsar mig i rätt riktning. Men jag kommer missa läkarbesöket på fredag. Pallade inte att stå ut med rösten och mitt sämre mående två dagar till. Men det är surt för jag har väntat länge på just den tiden.

Nu kan jag inte skada mig och det hjälper faktiskt mot både rösten och mig själv. Kan sluta tänka på självskada och mota bort Anders.

Av Lindberg - 12 oktober 2016 07:11

Köper schampo och balsam från samma fabrikör, inte balsam från någon annan än schampot och det är ofta som balsamflaskorna är lite mindre. Förstår inte logiken i det hela. Det går åt mer balsam än schampo så varför inte göra en balsamflaska som är lite STÖRRE? Min mor säger att balsom är lättare att sprida ut sig äv vadschampo gör. Jag undrar jag om hon verkligen tar i rätt ordning?! Schampo löddrar så bra och jag har inga problem att få mitt hår rent med schampot. Men när det kommer till balsam så är det som att håret suger åt sig ALLT balsam på första stället och att det inte går sen att sprida ut det mera över håret.

Vad tycker ni?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Välkommen till min blogg. Skriver om min liv som bipolär, Asperger och ME.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards