Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Lindberg - 28 oktober 2016 10:55

I förra helgen hade jag mina två yngsta tjejer hos mig. Vi gjorde inte så mycket. Var mest hemma men på fredagen gick vi till bowlinghallen för att spela en omgång. vi betalade visserligen för en hel timme men tjejerna tröttnade fort och ville hellre fika. Vi hade sett en "mystisk" vit boll som vi skulle testa. Den var god, ingen speciell smak och det var ett vitt skum inuti.

På lördagen pratade vi om hårfärgning och att jag ville ha rosa. Flickorna sma:de deras morbror om han kunde skjutsa oss. Ingen av oss ville gå ut i mörkret. Mellersta tjejen hjälpte mig att få massan jämnt fördelat. Blekte först och sen på med den rosa massan. Vilken besvikelse. Det blev inte så värst mycket rosa, liknar mera kopparröd. I ljusa förhållande som att stå ute i solljus kan man ana rosa.

På söndagen åkte jag och min förvaltare och lämnade de till farmor och farfar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Välkommen till min blogg. Skriver om min liv som bipolär, Asperger och ME.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards